De nieuwe regels voor het bouwen van een superlichaam

Om kracht en zelfvertrouwen van de superheld te krijgen, stop met jezelf tegen te houden en verander je benadering van fitness en voeding voor vrouwen.

Conventionele wijsheid over hoe vrouwen moeten eten, bewegen en kijken is vaak negatief, zelfvernietigend en ronduit vernederend. Tijdschriften en overgehypte media moedigen vrouwen aan om minder te eten, waarschuwen ons niet te zwaar te tillen en bieden talloze “geheimen” over hoe af te vallen. Omdat het geluk van een vrouw onlosmakelijk verbonden is met het nummer op de schaal. Duh.

Vrouwen krijgen vaak quick fixes, crashdiëten, reiniging en ander absurd fitnessadvies om ons te helpen al onze dromen voor middelbare school-jeans waar te maken. Bij twijfel krijgen we te horen dat je meer tijd moet besteden aan de step mill en meer boerenkoolsalades moet maken … oh, en stop met zoveel te eten.

Het is geen wonder dat zoveel vrouwen zich ellendig voelen, overdreven uitgeput door marathontrainingen en honger lijden van het voortdurend proberen minder en minder calorieën te eten. Velen van ons zijn gefrustreerd, verward en moe van het constant zoeken naar een eenvoudiger oplossing.

De explosieve populariteit van superheldenfilms, met als hoogtepunt ‘Avengers: Endgame’, laat zien dat er verandering in de lucht zit. Actrices als Gal Gadot als Wonder Woman en Brie Larson als Captain Marvel bewijzen dat vrouwen macht kunnen ontlenen aan kracht, niet alleen aan het uiterlijk, en Captain America een run voor zijn geld geven. Het is tijd om je heldenkostuum uit de achterkant van de kast te halen, af te stoffen en trots te dragen. Het is tijd dat je de ass-kicking heroïnerol volledig omarmt waarvan je weet dat je die kunt spelen. U staat op het punt het voortouw te nemen voor een positievere benadering van de fitness van vrouwen.

Van Jonkvrouw In Nood Tot Superheld

De meeste gangbare ‘fitness’-adviezen voor vrouwen hebben te maken met het volgen van een strikt dieet en een strak sportschema en het zorgvuldig tellen van elke gram koolhydraten, vetten en eiwitten die onze lippen kruisen. Helaas kunnen de meesten van ons een dergelijk onbuigzaam regime voor de lange termijn niet oefenen zonder enige negatieve gevolgen.

LEZEN  5 tips voor het opbouwen van je beste rug ooit

Ik weet dit omdat ik me naar de duistere kant waagde en verschillende “diëten” probeerde met de hoop een beter uitziend lichaam te bouwen. Toen ik eindelijk weer bij zinnen kwam en terugkeerde naar gezonde en eenvoudige voedingsprincipes, moest ik obsessieve eetgewoonten corrigeren. Na een beetje tijd, geduld en consistentie vond ik mijn weg terug.

Nadat ik mijn zorgen en twijfel had vervangen door een superheld-cape, begon ik positieve, motiverende en empowerment van fitnessprincipes te volgen. Ik wil ze met je delen.

Hier is de Superhero Creed:

1. Ik Zal Zelfopgelegde Krachtbeperkingen Verbrijzelen

Helaas geloven veel vrouwen nog steeds dat een pull-up van lichaamsgewicht (laat staan ​​meerdere) iets is dat ze nooit zullen doen. Ze denken dat het deadlifting van een beladen halter die twee keer hun lichaamsgewicht weegt, geen realistisch doel is. De beperkingen die je jezelf stelt, zijn niet echt. Het is tijd om tegen jezelf te zeggen: “Ja, dat kan ik”, in plaats van “Nee, dat kan ik niet.”

Wanneer u deze mentaliteit op uw trainingen toepast, verhoogt u niet alleen uw fysieke kracht, maar ook uw mentale kracht. De eenvoudigste manier om de beperkingen te doorbreken en je innerlijke superheld te bevrijden, is om je angst los te laten en actie te ondernemen. Vergeet wat je weet over wat vrouwen kunnen doen. Vraag jezelf af: “Wat kan ik nog meer doen?”

Til zware halters en halters – real-life superheld Meg Squats laat je zien hoe in haar programma, Uplifted . Oefening voor kracht, niet voor gewichtsverlies. Wees niet bang om weg te hurken van de Smith-machine. Ontketen je kracht.

2. Ik Zal Echt Voedsel Eten

Eet vullende, heerlijke maaltijden die je een goed gevoel geven. Verontschuldig je niet voor het eten en dwing jezelf niet om voedsel te eten dat je niet lekker vindt, alleen omdat ze zogenaamd goed voor je zijn. Er zijn tonnen heerlijke, volledig natuurlijke, gezonde voedingsmiddelen beschikbaar, dus eet degene die je lekker vindt.

LEZEN  Voeg gewicht toe aan deze lichaamsgewichtbewegingen en word gek sterk!

Ondanks wat sommige ‘dieet’-principes je doen geloven, is het eten van heel voedsel echt vrij eenvoudig. Het enige wat u hoeft te doen is uw gezond verstand toepassen en de verleiding weerstaan ​​om stil te staan ​​bij de details. Bouw je dieet rond rood vlees, gevogelte, vis en zeevruchten, zuivel, fruit en groenten, bonen en peulvruchten, kruiden en specerijen, en gezonde vetten zoals noten en zaden.

Als je je voedingsrichtlijnen eenvoudig en stressvrij houdt, ben je veel beter af en is het veel waarschijnlijker dat je je er gedurende je hele leven aan zult houden. Dat niet alleen, u haalt meer uit uw trainingen. Spier moet immers worden gevoed om sterker te worden. Heerlijke en vullende real-food maaltijden zijn niet ingewikkeld, vooral als je enkele geweldige recepten volgt .

3. Ik Zal Me Concentreren Op Prestaties

In plaats van te trainen met als enig doel het veranderen van hoe uw lichaam eruitziet, richt u zich uitsluitend op wat uw lichaam kan doen en werkt u eraan om uw prestaties in de sportschool constant te verbeteren. We willen allemaal er zo goed uitzien als we ons voelen, en dat is een van de enorme voordelen van training voor prestaties: het bouwen van een fantastisch uitziend lichaam is een enorm neveneffect.

Om Captain Marvel te worden, trainde Brie Larson voor functie, zwaar tillen en vaardigheidstraining om stunts en gevechten te kunnen uitvoeren. Volg haar voorsprong en focus op prestatiegerichte doelen.

De meeste vrouwen willen een sexy paar armen die er geweldig uitzien in een tank, maar in plaats van militaire persen, biceps krullen en triceps extensions te doen om ze te krijgen, probeer dan te werken aan het uitvoeren van een paar lichaamsgewicht chin-ups en 10 of meer push-ups met perfecte vorm. Deze oefeningen bouwen je armspieren op, evenals de spieren in je rug en borst, waardoor echte functionele kracht wordt opgebouwd.

Tegen de tijd dat je die doelen bereikt, zullen je armen er absoluut ongelooflijk uitzien en heb je in het proces wat echte spierkracht in het bovenlichaam ontwikkeld. Dit is echt win-win!

LEZEN  5 tips voor het opbouwen van je beste rug ooit

Een van de andere geweldige dingen over training voor prestaties is dat je tonnen variabiliteit in je trainingen hebt. Gebruik de hele sportschool. Je kunt bijvoorbeeld vooral trainen met lichaamsgewichttrainingen, je kunt een combinatie van halters en halters gebruiken, je kunt kettlebells gebruiken en je kunt strongman-liften gebruiken. Uiteindelijk zijn de mogelijkheden eindeloos!

Denk eraan, train om een ​​superheld te zijn! Probeer de sterkste, meest geweldige versie van jezelf te bouwen. Wanneer je je op dat doel concentreert, bevatten de bonussen een slanker, vormgevender, beter uitziend lichaam. Je moet ook een lagere hartslag in rust, sterkere botten en meer atletische vaardigheden hebben!

4. Ik Zal Nu De Waarheid Omhelzen Dat Ik Nu Geweldig Ben

Zelfs als je te zwaar bent, net bent begonnen met trainen of nog een lange weg te gaan hebt, kun je er nog steeds voor kiezen om blij te zijn met waar je op dit moment bent. Vergeet de planning om gelukkig te zijn als je je belangrijkste doel in de verre toekomst bereikt. Een superheld zijn betekent elke dag ten volle leven en gezonde beslissingen nemen omdat je van jezelf houdt zoals je op dit moment bent.

5. Ik Zal Eenvoudige, Duurzame Levensstijlgewoonten Volgen Die Mijn Geluk Vergroten

Zoals elke superheld, zul je je eerlijke aandeel schurken moeten bevechten. Sceptici zullen zeggen dat vrouwen niet zwaar moeten tillen. “Experts” zullen je vertellen dat je de rest van je leven op dieet moet. Zelfs die kleine stem in je zal zeggen dat je geluk en eigenwaarde worden bepaald door getallen op de schaal.

Vertrouw op jezelf en doe wat je weet dat je zal versterken. Blijf gefocust op wat echt belangrijk is: uw gezondheid en veerkracht. Elk gevecht dat je wint, maakt je zo veel sterker, dat veel slimmer, en dat nog veel meer geweldig. Uiteindelijk zul je overwinnen.

De Jongere Generatie Heeft Superhelden Nodig

Terwijl je je heldentransformatie doormaakt, is het belangrijk om te onthouden dat je in de gaten wordt gehouden.

Alle jonge meisjes hebben hun rolmodel. Opgroeien, en zelfs tot op de dag van vandaag, is de meest prominente ass-kicking vrouw in mijn leven mijn moeder. Ze leerde me vanaf jonge leeftijd dat fysieke en mentale kracht eigenschappen zijn die te wensen hebben en dat mijn eigenwaarde niet van een getal op de schaal komt. Het is vanwege mijn moeder dat ik de vrouw ben die ik vandaag ben.

De jonge vrouwen in je leven houden je in de gaten. Wees de superheld waar ze tegenop kunnen kijken. Laat zien hoe ze sterk en zelfverzekerd kunnen zijn. Praat meer over spiermassa winnen en minder over vet verliezen. Laat zien dat een vrouw zijn een geweldig en krachtig ding is.